Hit Twist kontra Oreo

Bahlsen przekonuje, że Hit Twist w zamyśle pojawił się znacznie wcześniej niż ciastka Oreo (Kraft Foods).

Bahlsen ze swoimi markizami Hit Twist zadebiutował na rynku pod koniec marca, a Kraft Foods z Oreo już w styczniu. Jedzenie Hit Twist ma być zabawą w trzech krokach: najpierw należy rozkręcić ciastko, posmakować nadzienia, a następnie zjeść w dwóch częściach. Przysmak Amerykanów - ciastka Oreo - należy natomiast najpierw "przekręcić, polizać", a na koniec "zamoczyć".

Obie marki - Hit Twist i Oreo - to jedyne obecnie na polskim rynku ciastka, które komunikowane są nie tylko przez pryzmat samego produktu, ale także określonego sposobu ich konsumpcji.

- Nowe markizy stworzyliśmy w odpowiedzi na duże zainteresowanie konsumentów produktami marki Hit. Pomysł na Hit Twist pojawił się więc znacznie wcześniej niż ciastka Oreo w Polsce - zapewnia Jakub Ogiński, brand manager w Bahlsenie. Dodaje, że "nie bez znaczenia był też spodziewany launch marki Oreo".

Bahlsen nie zdradza, jakimi działaniami będzie wspierał sprzedaż swoich nowych produktów. Jakub Ogiński podaje natomiast, że w segmencie ciastek typu markizy Hit jest marką nr 1 z udziałem w wysokości 48,3 proc. wartościowo (Bahlsen za Nielsenem, grudzień 2010 - styczeń 2011).

Hit Twist sprzedawany jest w 130-g torebkach w dwóch wariantach smakowych: Crunchy Choco oraz Black & White. Ciastka Oreo dostępne są w klasycznym czekoladowo-waniliowym wariancie smakowym, w czterech różnych opakowaniach: 22, 66, 176 i 308 g.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.