FoodCare nie składa broni

Promuje Wadowickie Kremówki Papieskie i kupuje kultowy napój Frugo.

FoodCare nie może produkować Tigera, ale broni nie składa. Rusza na podbój kategorii tradycyjnych napojów - właśnie odkupił od Aflofarmu markę napojów Frugo. Szef FoodCare Wiesław Włodarski wierzy, że marka kultowego w latach 90. napoju dla młodzieży ma szanse na udaną reaktywację i powrót na szczyt sprzedażowy.

- W rękach specjalistów FoodCare Frugo stanie się alternatywą dla napojów, przeznaczoną dla konsumentów w wieku 14-28 lat - mówi Wiesław Włodarski.

Jednocześnie FoodCare ruszył z kampanią Wadowickich Kremówek Papieskich marki Gellwe, której celem jest odświeżenie wizerunku marki. W ramach kampanii Wadowickie Kremówki wspierane będą także działaniami w prasie kobiecej, tytułach poradnikowych i kulinarnych.

Przypomnijmy, że 9 marca br. Sąd Apelacyjny w Krakowie ostatecznie postanowił, że na czas trwania procesu o prawa do marki Tiger FoodCare ma zakaz wprowadzania do obrotu i reklamy wszystkich produktów zawierających oznaczenia "Black Tiger", "Tiger Vit” lub jakiekolwiek inne oznaczenie z elementem "Tiger”, niezależnie od sposobu jego przedstawiania. Tymczasem proces jeszcze nie ruszył, nie znany jest nawet termin pierwszej rozprawy.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.