Dan Cake stawia na nowości

Producent wyrobów cukierniczych nie chce podwyższać cen swoich produktów, za to systematycznie wprowadza coś nowego.

- Mamy świadomość tego, że konsumenci negatywnie reagują na podwyżki cen, dlatego bez względu na wzrost kosztów produkcji staramy się utrzymać stały ich poziom - przekonuje Marzena Rogowska, marketing manager Dan Cake.

W ostatnich tygodniach Dan Cake oraz inni przedstawiciele branży cukierniczej walczą o przywrócenie preferencyjnej stawki VAT na "wyroby ciastkarskie i ciastka świeże", bez względu na ich termin przydatności do spożycia. Na razie bez rezultatu.

- Rok 2010 zapisał się w historii naszej firmy jako rekordowy, jeśli chodzi o przychody ze sprzedaży. Bieżący rok nie zapowiada się już tak dobrze. Na rynek wpływ mają zarówno utrzymujące się wysokie ceny surowców, jak i błędy legislacyjne w ustawie o podatku VAT - twierdzi Marzena Rogowska.

Dan Cake stawia więc w tym roku na nowości oraz wsparcie sprzedaży produktów. W tym półroczu na rynek wprowadzić ma łącznie dziewięć nowych produktów. Kilka jest już na rynku, a wkrótce pojawią się m.in.: pełnoziarnisty chleb 250 g oraz chleb z musli w tej samej gramaturze, ciasta z linii premium czy tartletsy słone i słodkie w kartonowych opakowaniach. Firma pracuje również m.in. nad nowymi smakami croissantów.

W ramach wsparcia sprzedaży Dan Cake organizuje m.in. degustacje produktów, akcje handlowe oraz konsumenckie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.