Campari chce podbić Europę Wschodnią

Szósty pod względem wielkości producent alkoholi na świecie szuka kandydata do przejęcia.

Pół miliarda euro firma ma już przygotowane na ewentualne akwizycje. - Wolimy przejmować kolejne firmy zamiast stać się przedmiotem transakcji - mówi giełdowej gazecie "Börsen-Zeitung" szef firmy Bob Kunze-Concewitz. Włoski koncern wypatruje kandydatów do przejęcia zwłaszcza w Ameryce Południowej i Europie Wschodniej. Kunze-Concewitz nie potwierdził jednak, że firma jest zainteresowana przejęciem Stocka.

Kryzys nie zachwiał wynikami firmy. W ubiegłym roku Campari, do którego należą marki Cinzano, Skyy, Ouzo 12, Aperol i marka win Sella & Mosca, zwiększyło zysk netto o 14 proc. (do 156 mln euro). Obroty wyniosły 1,16 mld euro i były pięciokrotnie wyższe niż jeszcze w połowie lat 90.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.