Najdroższy kosmetyk Sorai

Cederroth wprowadził na rynek make-up sceniczny.

 

Make-up Sceniczny Anti-Ageing Soraya z ceną około 25 zł jest najdroższym produktem tej marki w kategorii kosmetyków do pielęgnacji kolorowej. Pozycjonowany w średnim segmencie rzuca wyzwanie produktom pod markami Dr Irena Eris i Maybelline. Jarosław Brzozowski, dyrektor handlowy w Cederroth Polska, informuje, że nowy kosmetyk trafi do sprzedaży głównie do niezrzeszonych i sieciowych drogerii. W hipermarketach będzie sprzedawany tylko wtedy, jeśli mają one wydzielony, specjalny dział z kosmetykami.

Nowy kosmetyk dostępny jest w 4 odcieniach, ambasadorką produktu jest Edyta Górniak.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.