Green-up już w Irlandii

Kilka dni temu na półkach irlandzkich Tesco pojawił się polski napój energetyczny.

 

Paweł Szydłowski, dyrektor ds. eksportu Herbapolu Lublin, zdradza, że firma prowadzi także zaawansowane rozmowy z innymi sieciami w tym kraju.

Green-up poznali już mieszkańcy Cypru i Grenlandii, a wkrótce zawita na inne rynki. Paweł Szydłowski wymienia Danię, Holandię, Belgię, Czechy, Słowację, Ukrainę i Rosję.

– Być może uda się wejść także do Azerbejdżanu – dodaje.

W ub.r. Green-up został w konkursie Sial d’Or, organizowanym przy okazji międzynarodowych targów Sial w Paryżu, uznany za najbardziej innowacyjny napój na świecie. Jego kandydaturę zgłosił "Handel", który jest także jurorem Sial d’Or.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.