Netto zwiększy tempo

Sieć dyskontów chce od 2013 r. otwierać w Polsce 50 sklepów rocznie.

Dansk Supermarked, właściciel Netto, na nowe inwestycje w naszym kraju chce przeznaczyć środki pozyskane ze sprzedaży swoich sklepów w Wielkiej Brytanii.

Nowym kierunkiem ekspansji ma być wschód, województwa pomorskie, łódzkie i warmińsko-mazurskie. Łączyć się to będzie z budową trzeciego centrum dystrybucyjnego w Polsce, ale decyzja o konkretnej lokalizacji według Erlinga Jensena, prezesa Dansk Supermarked, jeszcze nie zapadła. Netto liczy 214 sklepów, dotychczas sieć rozwijała się w regionach na lewo od linii Elbląg - Łódź - Zakopane.

Netto zapowiada także pracę nad powiększeniem oferty własnych marek, które dziś stanowią ok. 15 proc. asortymentu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.