Aromat z nowym logo i ofertą

Producent solonych i smakowych przekąsek na bazie orzechów dodaje do swojego asortymentu chipsy i prażynki ziemniaczane oraz chrupki kukurydziane i pszenne.

 

Chipsy, z niższą o 45 proc. zawartością tłuszczu w porównaniu z tradycyjnymi, prażynki i chrupki na razie dystrybuowane są w handlu tradycyjnym. Od kwietnia mają trafić także do sieci Auchan. W tym roku firma zamierza jeszcze wypuścić na rynek kukurydziane chrupki dla dzieci Harryski oraz "specjalne" chrupki orzechowe. Wszystkie nowe produkty mają być dostępne zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym.

- Dołożyliśmy wszelkich starań, żeby dopracować smaki nowych przekąsek i zadbaliśmy o ich różnorodność. Dodatkowo przygotowaliśmy atrakcyjne opakowania z nowym logo Aromatu – mówi Wioleta Borkowska, wiceprezes Aromat Snack.

Komunikację nowych produktów firma prowadzi etapami. W sklepach, w których dostępne są produkty Aromatu, znajdują się już materiały POS – plakaty i standy. Latem w sieciach handlowych planowane są okresowe promocje cenowe nowych produktów. Producent chce też przeprowadzić ogólnopolski konkurs konsumencki promujący Harryski, w planach ma dystrybucję gadżetów reklamowych.

Na słone przekąski Polacy wydają rocznie ok. 2 mld zł, z czego niemal połowę na chipsy.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.