Rieber z Delectą i Zagłobą

21 marca wystartowała największa w historii marki Delecta wizerunkowa kampania reklamowa. Jej celem jest odmłodzenie i odświeżenie marki.

Bohaterami telewizyjnych spotów Delecty (zrealizowanych w technice 3D) są jeże, które w humorystyczny sposób komentują życie codzienne ludzi. Kampania pod hasłem „Delecta. Wszystko co kochasz” ma kontekst produktowy wypieków linii Choco (ciast z belgijską czekoladą).

Rieber Foods Polska, producent Delecty, tłumaczy, że do tej pory marka była postrzegana jako dość tradycyjna, rodzinna, domowa. Kampania ma to zmienić – producentowi zależy, by Delectę skierować do konsumentek, dla których rodzina i troska o jej komfort jest równie ważna jak dbałość o własny rozwój i zainteresowania.

Producent zdecydował także, że Delecta ma być kojarzona wyłącznie jako ekspert od produktów słodkich. Tymczasem markę budują nie tylko ciasta, dodatki do pieczenia i desery, ale również dania gotowe w słoikach (pulpety, gołąbki). Zdecydowano więc o „wyjęciu” dań gotowych spod marki Delecta i utworzenie dla nich osobnej – nowej marki – Zagłoba.

Zagłoba zadebiutowała na rynku jesienią 2010 r. daniami gotowymi w słoikach (m.in. fasola, flaki, gołąbki, pulpety). Jest skierowana do mężczyzn pracujących fizycznie i osób samotnych, dla których ważne jest, aby szybko ugotować pożywny posiłek.

Na rynku równolegle można kupić dania gotowe pod marką Delecta, ale oferta jest ważna tylko do wyczerpania zapasów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.