Cisowianka w szkle

Nowy produkt trafi do gastronomii, ale także do sprzedaży masowej.

Wkrótce do sprzedaży wprowadzona zostanie Cisowianka w szklanych opakowaniach. Będzie to woda premium - Cisowianka Perlage oraz Cisowianka Classique. Butelki będą miały pojemność 0,3 oraz 0,7 l, a ich kolorystyka nawiązywać będzie do dostępnych na rynku od 2009 r. produktów z tej samej linii.

Cisowianka w szkle będzie produktem skierowanym m.in. do gastronomii, w której do tej pory firma była obecna w niewielkim zakresie. Nowe produkty stanowią uzupełnienie oferty - na rynku będą więc dostępne formaty od 0,33 do 1,5 l w tradycyjnych butelkach PET, sportowa 0,7 l, Cisowianka Perlage i Classique w opakowaniach PET oraz Cisowianka w szkle w dwóch wielkościach.

Udział marki Cisowianka w rynku wody butelkowanej w Polsce (bez dyskontów) wynosi 13 proc. (Polskie Zdroje za Nielsenem, X-XI 2010 r.).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.