Lipton Ice Tea stawia na zielone

PepsiCo chce jeszcze bardziej umocnić pozycję swojej marki w segmencie herbat zielonych.

Lipton Ice Tea Green Mango to nowy smak zielonej herbaty mrożonej, który w sprzedaży jest od marca br. Nowy wariant ma ugruntować pozycję marki jako lidera segmentu mrożonych herbat zielonych w Polsce.

Herbaty zielone są najszybciej rozwijającym się wariantem smakowym w całej kategorii herbat mrożonych w Polsce. W 2010 r. (w porównaniu z 2009 r.) zanotowały 39-proc. wzrost sprzedaży ilościowej (Pepsi-Cola General Bottlers Poland za Nielsenem).

Wprowadzenie nowego produktu Lipton Ice Tea Green Mango wsparte będzie intensywną kampanią ATL, BTL, kampanią w internecie, działaniami PR oraz degustacjami w miejscach sprzedaży. Dystrybucja obejmie wszystkie kanały sprzedaży.

W segmencie herbat zielonych Lipton oferuje obecnie: Lipton Ice Tea Green oraz Lipton Ice Tea Green Mango.

Biorąc pod uwagę całą kategorię herbaty mrożonej (bez podziału na warianty smakowe), liderem sprzedaży jest marka Nestea (Coca-Cola). Lipton Ice Tea jest wiceliderem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.