Dobry rok Nałęczowianki i Nestlé Aquarel

W 2010 r. Nestlé sprzedało o połowę więcej wody w różnych wariantach smakowych Nałęczowianki niż rok wcześniej.

- Rok 2010 był bardzo udany dla produktów Nestlé Waters Polska. Wszystkie nasze marki odnotowały dynamiczny wzrost sprzedaży - zapewnia Joanna Ulanowska-Tabała, dyrektor działu marketingu oraz trade marketingu, członek zarządu Nestlé Waters Polska.

Podaje, że warianty smakowe Nałęczowianki były jednymi z najszybciej rosnących marek na rynku, zwiększając swoją sprzedaż detaliczną o ponad 50 proc. w porównaniu z rokiem 2009. Marka Aquarel podwoiła swój udział w rynku wody butelkowanej w Polsce.

- Konsekwentna strategia budowania marek zaowocowała zwiększeniem udziału Nestlé Waters Polska w rynku wody (bez dyskontów) z 10,7 proc. w 2009 r. do 11,5 proc. rok później. Szczególnie cieszy nas dynamiczny wzrostu udziału Nałęczowianki, która w 2010 r. umocniła swoją pozycję o 0,5 pkt proc. - mówi Joanna Ulanowska-Tabała.

Informuje, że Nestlé Waters zakłada dalsze ambitne wzrosty i umacnianie pozycji swoich dwóch kluczowych marek: Nałęczowianki i Nestlé Aquarel. Będzie to możliwe zarówno przez "działania na poziomie handlu, jak i przez aktywności skierowane do konsumenta".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.