Wella w masowej sprzedaży

Szampony i odżywki pod marką Wella po raz pierwszy w sklepach.

Procter & Gamble stworzył serię kosmetyków pielęgnacyjnych Wella Pro Series, która trafi do drogerii, handlu nowoczesnego, a także "dobrze zaopatrzonych" placówek handlu tradycyjnego. Ich sprzedaż rusza 1 kwietnia br.

W masowej sprzedaży Wella obecna była do tej pory w dwóch kategoriach: koloranty oraz stylizacja włosów.

- Rozbudowa oferty jest naturalną drogą rozwoju marki. Chcemy umożliwić naszym konsumentkom samodzielną codzienną pielęgnację włosów, ale profesjonalnymi produktami w przystępnej cenie. Linia Wella Pro Series reprezentuje bowiem średnią półkę cenową - zapewnia Agnieszka Szczepańska, hair care and skin care PR w Procter & Gamble.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.