Dobrowianka od Womir Spa

Należąca do Grupy Danone firma Womir Spa wprowadza na rynek nową markę wody butelkowej.

Naturalna woda mineralna Dobrowianka została stworzona z myślą o kobietach i pod hasłem "Zrób dla siebie coś dobrego" trafiła już do sklepów.

– Ta marka to wyjście poza schemat. Wyróżnia się wszystkim, od konceptu marketingowego po opakowanie – przekonuje Krzysztof Rabiański, prezes Womir Spa.

Dobrowianka ma oczyszczać organizm ze zbędnych produktów przemiany materii. – Całości dopełnia etykieta w łososiowej kolorystyce, nie tylko bardzo modnej w tym sezonie, lecz także bardzo rzucającej się w oczy na półce. Liczymy na duży sukces tej marki, zwłaszcza że jest ona pozycjonowana w segmencie cenowym mainstream – podkreśla Krzysztof Rabiański.

Na razie woda dostępna jest tylko w wersji niegazowanej.

Womir Spa ma już w portfolio wodę pod marką Dobrawa. Danone jest właścicielem Womir Spa od ubiegłego roku.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.