Przekąski BiFi znikają z rynku

Mięsne przekąski, które w Niemczech są hitem swojej kategorii, w Polsce nie znalazły miejsca.

- Z powodów strategicznych na początku 2011 r. zakończyliśmy współpracę z firmą Unilever Niemcy, a tym samym nie prowadzimy już sprzedaży przekąsek BiFi - przyznaje Ziemowit Walczak, marketing manager The Lorenz Bahlsen Snack-World. Zastrzega, że więcej szczegółów zdradzić nie może.

Na początku 2010 r. Unilever Niemcy powierzył firmie Lorenz Snack-World budowanie w Polsce marki popularnych w zachodniej Europie, zwłaszcza w Niemczech, mięsnych przekąsek BiFi. Umowa była bezterminowa.

Sprzedaż BiFi w Polsce miała wzmocnić pozycję Lorenz Snack-World jako innowatora kategorii słonych przekąsek.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.