Kolporter stawia na marki własne

W ofercie znalazły się kolejne produkty pod marką Dobry Wybór.

Kolporter rozwija ofertę własnych marek. Dostosowuje je do specyfiki małych i średnich sklepów spożywczych.

 

Ostatnio firma wprowadziła cztery konserwy warzywne produkowane przez Kwidzyn oraz musztardę sarepską i delikatesową firmy Bona.

Wśród 20 produktów pod marką Dobry Wybór Kolporter dystrybuuje już m.in. pasztety, dżemy, makarony, gołąbki, pulpety, klopsiki, fasolkę po bretońsku, koncentrat pomidorowy, ogórki konserwowe i orzeszki solone, a także słodycze dla dzieci Oki Dogi oraz napój energetyczny Tabu. Produkty dostępne są w hurtowniach Kolportera, sklepach sieci własnej Dobry Wybór oraz w innych współpracujących ze spółką punktach handlowych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.