Zmiany w Hoop Polska

Nowy dział sprzedaży wdraża nową strategię.

Dyrektorem sprzedaży od listopada ub.r. jest Paweł Wolnicki, szefem sprzedaży tradycyjnej – Adam Frajtak, a szefem sprzedaży nowoczesnej – Marcin Skowron.

Paweł Wolnicki wcześniej pracował w spółce Gellwe, później FoodCare, gdzie piastował stanowiska: key account managera, national key account managera, dyrektora ds. sieci handlowych, dyrektora sprzedaży oraz wiceprezesa zarządu. Był jednym z twórców sukcesu napoju energetycznego Tiger Energy Drink.

Adam Frajtak pracuje w branży FMCG od 1994 r. Zarządzał m.in. strukturami sprzedaży w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i HoReCa w Polsce, Czechach i na Słowacji. Marcin Skowron pracował w Pepsi, Żywcu Zdroju, był dyrektorem sprzedaży w Nestle Waters, następnie dyrektorem ds. kluczowych klientów w Polskich Zdrojach.

Nowy dział sprzedaży Hoopa wdraża nową strategię. Dotychczas producent wody, napojów i syropów koncentrował się na kanale tradycyjnym. Jednak pod wpływem rosnącego znaczenia hipermarketów i dyskontów spółka przemodelowała strukturę sprzedaży i portfela produktów. Obecnie koncentruje się na najsilniejszych brandach, osiągających dobre wyniki sprzedaży zarówno w nowoczesnym, jak i tradycyjnym kanale.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.