Nowa strategia zaopatrzenia Metra

Od 2012 r. firma chce się skupić na małych producentach żywności.

 

Taka strategia ma nie tylko wzmocnić małych dostawców, ale też samo Metro Cash and Carry poprzez zwiększenie różnorodności i poprawę jakości asortymentu. Nowe zasady dotyczyć będą pozyskiwania ultraświeżych produktów, takich jak owoce, warzywa, ryby i mięso.

Specjalne centrale zakupowe zajmą się bezpośrednim pozyskiwaniem lokalnych dostaw. Nowe stosunki z dostawcami zaowocować mają tzw. opóźnionym przychodem.

Według Planet Retail sieć pięciu centrali zakupowych ma koordynować zakupy konkretnych kategorii przez 13 biur zaopatrzenia na całym świecie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.