ITM raportuje wzrost

Grupa ITM ogłosiła wyniki za 2010 r.

Ogółem przychody ze sprzedaży wyniosły 35 mld euro, co oznacza, że w porównaniu z 2009 r. są o 4 proc. lepsze. Przyczyniły się do tego głównie operacje zagraniczne, bo w samej Francji obroty zwiększyły się zaledwie o 1,6 proc.

"Le Figaro" dowiedziało się, że w ciągu trzech najbliższych lat ITM planuje uzyskanie 15-proc. wzrostu obrotów z metra kwadratowego. W tym roku ma się zakończyć remodeling sklepów i ostateczny ich podział na cztery formaty – hyper, super, contact i express. Firma wprowadziła też nowe hasło – "Intermarche, najświeższy sklep na rynku”.

Zapowiedziano również, że liczba Intermarche drive wzrosnąć ma z 8 do 80.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.