Wedlowskie Mleczko pozostaje hitem

Oferta Ptasiego Mleczka Wedla dopiero co poszerzona została o wariant pomarańczowy, a w planach są już kolejne smaki.

 

Mimo licznych w ostatnich latach zawirowań własnościowych Wedla, Ptasie Mleczko pozostaje sztandarowym produktem firmy.

– Nie planujemy tego zmieniać, będziemy sukcesywnie poszerzać ofertę pianek Ptasie Mleczko – zapowiada Stephane Tikhomiroff, dyrektor marketingu marki Wedel. Dodaje, że w tym roku firma wprowadziła już do sprzedaży Ptasie Mleczko o smaku pomarańczowym.

Wedel informuje, że jako twórca kategorii pianek w czekoladzie pozostaje liderem stworzonego przez siebie segmentu. Do Wedla należy 70 proc. sprzedaży ptasiego mleczka w Polsce, podczas gdy największy konkurent (Kraft Foods i jego Alpejskie Mleczko) ma 15-proc. udział w tym rynku.

Od czasu, gdy Wedel przeszedł w ręce japońskiego koncernu Lotte Group (jesienią ub.r.) firma  odświeżyła już m.in. portfolio batonika Pawełek, stworzyła nową linię produktów – Baryłki Wedla oraz rozbudowała sieć swoich firmowych salonów.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.