Finlandia Vodka w nowej butelce

Jeszcze w marcu Finlandia Vodka zadebiutuje w nowej butelce.

 

Światowa premiera Finlandii odbyła się w lutym w Helsinkach, ale to Polska jest największym rynkiem sprzedaży wódki Finlandia na świecie. Udział Finlandia Vodka w kategorii wódek importowanych wynosi u nas 65 proc., a w całym rynku wódki - ok. 3 proc.

- Rok 2010 był dla marki udany. Sprzedaż utrzymywała się na zakładanym przez nas poziomie i po raz kolejny byliśmy liderem w kategorii wódek importowanych – zapewnia Katarzyna Obuchowicz, senior brand manager Finlandia Vodka.

Wprowadzenie na rynek nowej butelki wsparte będzie szerokimi działaniami w miejscach sprzedaży, które obejmą również kanał gastronomiczny, kampanię informacyjną w mediach handlowych, magazyny w dystrybucji zamkniętej oraz działania PR.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.