Promocja Nescafe Classic

Nestle Polska rozpoczęło akcję marketingową dla kawy Nescafe Classic.

Celem kampanii "Nescafe Classic na dzień dobry!" jest wzrost świadomości marki i umocnienie jej wizerunku. Działania marketingowe obejmą 20 miast, m.in.: Lublin, Białystok, Radom, Płock, Opole, Wałbrzych, Kalisz oraz Konin. W ramach trwającej od 21 lutego do 26 marca br. kampanii przedstawiciele marki częstować będą przechodniów kawą Nescafe Classic. Po ulicach kursują także bezpłatne Nescafe Busy, które od poniedziałku do piątku w godzinach porannych wożą miłośników kawy.

Kolejnym elementem kampanii są konkursy radiowe w rozgłośniach RMF Maxxx i Eska.

Akcja "Nescafe na dzień dobry!" wsparta jest kampanią billboardową, specjalnymi rozkładami jazdy busów Nescafe na przystankach, reklamami na autobusach miejskich i outdoorze oraz działaniami promocyjnymi w punktach sprzedaży. W miastach pojawią się również dmuchane kubki Nescafe Classic.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.