Unikatowa kampania chipsów Lay’s

Zwycięzca konkursu Frito Lay Poland otrzyma w 2011 r. 1 proc. przychodów ze sprzedaży wymyślonego przez siebie smaku chipsów. Będzie to minimum 50 tys. zł.

Eliza Grzybowska, senior brand manager marki Lay’s we Frito Lay Poland (spółka jest częścią PepsiCo), mówi, że prowadzona obecnie kampania "Wymyśl Nowy Smak" jest strategicznym projektem dla marki Lay’s w całym 2011 r.

W ubiegłym roku konsumenci z całej Polski przez trzy miesiące przysyłali do firmy propozycje nowych smaków chipsów Lay’s, z których ostatecznie wybrano cztery (każdy z półfinalistów za "swój smak" otrzymał 10 tys. zł). I tak powstała nowa linia Lay’s składająca się z 4 smaków: Lay’s Niezłe Ziółko, Lay’s Kabanostrre, Krewetki po Tajsku i Lay’s Htipiti.

Nowe smaki są już w sprzedaży. Od 14 marca do 6 maja każdy konsument może oddać głos na wybrany przez siebie wariant (m.in. drogą SMS-ową). W połowie maja wyłoniony zostanie ten smak, który zdobył najwięcej głosów i tylko on pozostanie w sprzedaży.

– Ta kampania jest unikatowa w skali całego kraju. Jako jedyni oddajemy w ręce konsumentów wymyślenie nowego smaku oraz wybranie, który z nich pozostanie w ofercie chipsów Lay's na dłużej. To konsumenci za pomocą swoich głosów wyłonią zwycięzcę. Ponadto, jako jedyni na polskim rynku, dzielimy się z twórcą zwycięskiego smaku przychodami z jego sprzedaży – podkreśla Eliza Grzybowska.

Do oddania głosu na jeden z wybranych smaków Lay’s namawia Paweł Wilczak w humorystycznej ogólnopolskiej reklamie telewizyjnej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.