Dobry rok CEDC

Producent wódek planuje kolejne inwestycje w marki.

W 2010 r. przychody CEDC wyniosły 711,5 mln dol., o 22 mln dol. więcej niż rok wcześniej. CEDC prognozuje, że w całym 2011 r. przychody grupy mogą wynieść nawet 1 mld dol. Ma to być możliwe dzięki inwestycjom w poszczególne marki.

CEDC w Polsce i Rosji produkuje takie marki wódek jak m.in.: Bols, Absolwent, Żubrówka, Soplica, Green Mark, Zhuravli, Parliament i Royal Vodka.

W styczniu 2011 r. udział CEDC w całym rynku wódki w Polsce (wódki czyste, gatunkowe, smakowe) przekroczył 25 proc., podczas gdy rok temu było to ok. 20 proc. Ten dynamiczny wzrost w dużej części wynikał z sukcesu sprzedażowego Żubrówki Białej. Producent umocnił też swoją pozycję w Rosji.

 

CEDC jest również wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i na Węgrzech.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.