Reklamowe uderzenie Intermarche

Rusza największa kampania reklamowa sieci.

Wraz z wprowadzeniem nowego logo oraz zmianami aranżacji supermarketów Intermarche intensywniej się reklamuje. 3 marca br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa, w której oprócz nowego logo supermarketów promowane są własne wędzarnie, rozbiór mięsa, wypieków, duży wybór świeżych owoców i warzyw oraz niskie ceny.

– Do niedawna prowadziliśmy mniej intensywne kampanie w telewizji i radiu, teraz kupiliśmy zdecydowanie więcej czasu antenowego – podkreśla Eliza Orepiuk, kierownik dyrekcji komunikacji i informacji ITM Polska. Dodaje, że jednym z powodów intensywniejszego reklamowania się są także działania konkurencji w tym zakresie.

30-sekundowe spoty wizerunkowe oraz 15-sekundowe spoty są emitowane w wybranych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, TVP3, TVP Info, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN24, TVN Siedem, TVP4, Polsacie 2, Discovery, w radiu RMF FM i rozgłośniach lokalnych, w portalach Onet.pl oraz MojeMiasto, a także na billboardach i mobilach.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.