Grupa Żywiec wspiera swoje marki

Producent uruchomił serwis internetowy przeznaczony dla obecnych i potencjalnych właścicieli, a także miłośników ponad 90 piwiarni Warki.

Serwis ruszył w połowie lutego i zawiera informacje dotyczące największej w Polsce franczyzowej sieci dedykowanej jednej marce piwa.

- Właściciele piwiarni mogą kontaktować się z Grupą Żywiec przez 24 godziny na dobę, korzystając z formularza na stronie. Piwiarnie mogą również np. zamawiać wyposażenie, które uległo zużyciu – mówi Tomasz Klujew, kierownik ds. rozwoju lokali wizerunkowych w Grupie Żywiec, właściciela m.in. piw: Warka, Żywiec i Tatra.

To nie koniec działań komunikacyjnych w Grupie Żywiec. 1 marca ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej marki Żywiec. W jej ramach w największych kanałach telewizyjnych emitowany jest spot przedstawiający filozofię warzenia piwa Żywiec.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.