Pistacje Paramount Farms w Polsce

Producent kalifornijskich pistacji marki Wonderful Pistachios buduje u nas dystrybucję.

Na razie głównie w kanale nowoczesnym, choć nie tylko. – Zbliżamy się do sfinalizowania współpracy z kilkoma dużymi sieciami w Polsce, w niektórych już jesteśmy obecni – mówi Tomasz Karwala, sales director Eastern Europe w Paramount Farms. Firma przygotowała też ofertę dla wybranych sklepów kanału tradycyjnego oraz typu convenience.

Oferta Wonderful Pistachios w Polsce obejmuje pistacje kalifornijskie w trzech wariantach smakowych: Prażone i Solone, Prażone i Niesolone oraz Prażone z Solą i Pieprzem. W pierwszej połowie 2011 r. w sprzedaży zadebiutuje czwarty, nowy smak. Sprzedaż produktów pod marką Wonderful Pistachios ma być wspierana akcjami degustacyjnymi.

- Obecnie na polskim rynku jest około ośmiu ważnych sprzedawców pistacji. Jesteśmy jednak jedyną firmą w 100 proc. skoncentrowaną na pistacjach, mamy też ich własne uprawy – tłumaczy Tomasz Karwala.

Dodaje, że celem firmy w Polsce jest budowa rynku pistacji. - Jest on słabo rozwinięty, o czym świadczy niższy o 5-8 razy w stosunku do Europy Zachodniej poziom konsumpcji pistacji per capita. Daje nam to ogromne możliwości rozwoju – zapewnia Tomasz Karwala.

Marka Wonderful Pistachios dostępna jest w 15 krajach.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.