Fisielowy Kubek hitem Delecty

Rieber Foods Polska chce być graczem nr 2 w kategorii kisielów instant.

Po zaledwie roku obecności na rynku Fisielowy Kubek Delecty realizuje już 9,3 proc. wartości sprzedaży kisieli instant w Polsce (Rieber Foods Polska za Nielsenem, X-XI 2010 r.).

- Jeśli spojrzymy na ten wynik z wyłączeniem dyskontów, w których nie jesteśmy obecni z tą gamą produktów, udział Fisielowego Kubka Delecty rośnie do 11,2 proc. Biorąc pod uwagę krótki okres, jaki minął od wdrożenia produktu, osiągnięty wynik jest ogromnym sukcesem – podkreśla Edyta Brykalska, product manager w Rieber Foods Polska.

Dla Fisielowego Kubka bezpośrednią konkurencją jest linia kisieli instant Bajkowa Chwila Dr.Oetkera, która także jest pozycjonowana jako produkty stricte dla dzieci. W całej kategorii kisielów instant marka konkuruje też z kisielami Słodka Chwila Dr.Oetker oraz Słodki Kubek Gellwe.

- Naszym celem jest awans z obecnej pozycji nr 3 na nr 2 w całej kategorii kisieli instant, czyli nie tylko kisieli dla dzieci – stwierdza Edyta Brykalska, product manager w Rieber Foods Polska. Pozycję wicelidera Delecta ma już w kisielach tradycyjnych do gotowania.

Budowanie mocnej pozycji ma umożliwić firmie stałe rozbudowywanie oferty. Tylko w tym roku Rieber Foods wprowadził już do sprzedaży dwa nowe smaki Fisielowego Kubka - zielone jabłuszko z kawałkami owoców oraz owoce egzotyczne z kawałkami owoców.

Producent planuje też działania komunikacyjne (m.in. konkurs na stronie internetowej) i strategiczne, których na tym etapie jeszcze nie chce zdradzać.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.