Kolporter powiększa sieć

Dystrybutor stawia na własne sklepy.

Firma zapowiedziała, że do końca roku otworzy co najmniej 60 nowych saloników prasowych i 60 salonów Top-Press. Chce też udoskonalić koncept sklepów Dobry Wybór.

Obecnie sieć Kolportera liczy 850 saloników, w tym 50 premium pod szyldem Top-Press. Ten ostatni format ruszył w ub.r. i obejmuje placówki zlokalizowane w bardzo dobrych miejscach – centrach handlowych, przy głównych ulicach, w metrze. Od typowych saloników odróżnia go szersza oferta prasy, do której dochodzą książki, multimedia i zabawki.

Firma chce też rozwijać swój najnowszy pomysł – sieć sklepów spożywczych Dobry Wybór, które prowadzić mają partnerzy, a zaopatrywać Kolporter.

- W przypadku tej sieci nie stawiamy na tak dynamiczny rozwój ilościowy, gdyż wciąż chcemy doskonalić tę koncepcję. Niemniej ubiegły rok zakończyliśmy z 6 sklepami, a na koniec bieżącego chcemy mieć ich 15-20. Będą one na razie powstawać na linii Warszawa - Radom - Kielce, w pobliżu naszej siedziby, byśmy mogli je nadzorować – powiedział Mateusz Wiśniewski, wiceprezes zarządu Kolportera Sieci Handlowych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.