SweetFamily w wersji wielojęzycznej

Napisy w różnych językach w Polsce na razie na opakowaniach cukru trzcinowego.

Nordzucker Polska, czwarty producent cukru w Polsce i właściciel marki SweetFamily dostępnej głównie w handlu nowoczesnym, wprowadza właśnie na rynek cukier trzcinowy nierafinowany (1 kg) w opakowaniach wielojęzycznych. W najbliższych miesiącach na wielojęzyczne firma zmieni też opakowanie cukru w kostkach (1 kg).

– Jesteśmy koncernem międzynarodowym działającym w Unii Europejskiej, stąd dążenie do większej funkcjonalności naszych opakowań – mówi Danuta Dąbrowska, marketing manager w Nordzucker Polska. Być może jeszcze w tym roku firma wprowadzi na polski rynek cukier trzcinowy nierafinowany (0,5 kg) w opakowaniach wielojęzycznych (jest już obecny na innych rynkach).

W portfolio producentów cukru w Polsce prym w sprzedaży wciąż wiodą klasyki gatunku, czyli 1-kilogramowy cukier biały w torebkach. Od kilku już lat rośnie jednak popularność tzw. cukrów specjalnych, zwłaszcza trzcinowych, które w ofercie ma już właściwie każdy liczący się na tym rynku gracz.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.