Nowa kampania Payback

Zachęca uczestników programu do wspierania rejestracji kart.

Celem kampanii jest przekonanie uczestników programu bonusowego Payback, że warto zarejestrować swoją kartę, aby korzystać ze wszystkich opcji, m.in. wymiany punktów na nagrody, otrzymywania kuponów promocyjnych i ofert specjalnych oraz informacji o aktualnych promocjach i nowościach.

Kampania trwa od 23 lutego do 22 marca br. W tym czasie na niezarejestrowanych uczestników czekają specjalne formularze rejestracyjne, dostępne w punktach sprzedaży czterech partnerów: Payback: BP, Real, Apteka 1, Mango Media, oraz na stronie internetowej. Kampanię wspierają spoty telewizyjne, akcje specjalne w punktach sprzedaży wybranych partnerów oraz komunikacja na stronach internetowych.

Dodatkowo dla uczestników programu przygotowano promocję, w której wygraną są m.in. vouchery do realizacji w biurze podróży. W Polsce liczba aktywnych kart Payback przekroczyła 7 mln.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.