Paola zwiększyła sprzedaż

W okresie grudzień 2010 - styczeń 2011 r. sprzedaż syropu domowego pod marką Paola rosła szybciej niż jej głównego konkurenta - marki Herbapol.

Tak przynajmniej informuje producent marki, firma Hoop Polska. W tych dwóch miesiącach sprzedaż marki wzrosła o 9 proc. wartościowo i o 11 proc. ilościowo (Hoop Polska za Nielsenem).

Obecnie udział marki Paola w rynku syropów domowych w Polsce sięga 22 proc., z wyłączeniem marek własnych, a więc tylko w kategorii syropów brandowych. Liderem rynku pozostaje Herbapol, Paola pozostaje marką nr 2.

- Kategoria syropów rozwija się najszybciej spośród wszystkich innych segmentów budujących rynek napojów - podkreśla Przemysław Wojciechowski, research manager w Hoop Polska.

W połowie marca 2011 r. wystartuje nowy serwis internetowy marki Paola, którego grupą docelową są młode kobiety poszukujące w sieci wskazówek i porad (również kulinarnych). Dla marki planowane są też działania w obrębie serwisów społecznościowych.



Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.