Relaunch Bambino

Pieluszki Bambino obecne są na rynku dopiero od kilku lat, ale w 2010 r. konieczny okazał się ich relaunch.

Maciej Czapiewski, dyrektor zarządzający w Hygienika SA, relaunch tłumaczy rozwojem rynku i zmieniającymi się oczekiwaniami konsumentów. Hygienika zmodyfikowała szatę graficzną opakowań i same pieluszki. Rozszerzyła też portfolio o opakowania mega pack, których do tej pory nie miała w ofercie.

– Zaproponowaliśmy też tzw. 2-pack, czyli opakowanie z dwoma pieluszkami, które na specjalnych clip stripach można umieścić blisko kas, tak aby klient miał bardzo łatwy dostęp do produktu – tłumaczy Czapiewski.

Hygienika jest na etapie nawiązania współpracy z dużymi sieciami handlowymi. – Chcemy, aby pieluszki Bambino były dostępne w jak największej liczbie miejsc sprzedaży – podkreśla Maciej Czapiewski. W połowie tego roku produkty będą wprowadzane do handlu tradycyjnego.

Kiedy pieluszki Bambino znajdą już swoje miejsce na sklepowych półkach, Hygienika planuje wspierać ich gratisami załączanymi do opakowań oraz konkursem, w którym do wygrania będą m.in. atrakcyjne wycieczki.

– Chcemy również przybliżyć nasz produkt obecnym i przyszłym rodzicom, dlatego będziemy współpracować z branżowymi pismami i portalami internetowymi – zapowiada Czapiewski.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.