Desperados silniejszy w Polsce

Heineken podał wyniki sprzedaży.

W 2010 r. Heineken N.V. sprzedał o 21 proc. więcej piwa niż rok wcześniej, czyli łącznie 192 mln hl - dane obejmują wszystkie kraje, w których obecne są produkty Heinekena.

W Polsce dwie najbardziej znane marki tego holenderskiego producenta to: Heineken i Desperados. Heineken, globalna marka premium, zanotował w 2010 r. 3,4-proc. wzrost sprzedaży - do 26 mln hl. Heineken wzmocnił swoją pozycję, m.in. dzięki świetnym wynikom w Wietnamie, RPA, na Tajwanie, w Nigerii, Brazylii, Chile, Argentynie i Francji.

Desperados, wysokomarżowe piwo o smaku tequili, cieszyło się „niezmienną popularnością” zarówno na istniejących, jak i nowych rynkach. Heineken N.V. w 2010 r. sprzedał 1,1 mln hl Desperadosa. Najwyższy wzrost sprzedaży Desperados odnotował w Niemczech, we Francji i w Polsce.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.