Kotlin z nową strategią

Nowy Kotlin tylko w Agros Novej i tylko w przetworach pomidorowych. Stare logo i pozostałe kategorie trafiły do nowego właściciela.

Firma Agros Nova uznała, że kategoria produktów mrożonych mączno-ziemniaczanych pod marką Elbro nie jest dla firmy strategiczna. Dlatego sprzedała wszystkie swoje udziały w Elbro, co z kolei było jednoznaczne ze zbyciem majątku w Kotlinie, gdzie produkowane są pyzy i pierogi Elbro.

Spółkę Elbro oraz aktywa Kotlinu (majątek ruchomy i nieruchomy) kupili Krzysztof i Piotr Grzegorczykowie, właściciele Przetwórni Owoców i Warzyw "Fructon" z Kalisza. Formalnie nabywcą wszystkich aktywów jest jednak spółka ZPOW Kotlin, którą właśnie w tym celu powołali do życia.

Agros Nova zostawiła jednak w swoim portfolio markę Kotlin, choć i nowi właściciele mają prawo do tej marki, tyle że w ograniczonym zakresie. Markę Kotlin budują bowiem przetwory owocowo-warzywne, dania gotowe oraz koncentraty pomidorowe i keczupy. – Ta ostatnia kategoria jest dla nas strategiczna. Chcemy budować wizerunek marki Kotlin jako pomidorowego eksperta – mówi Joanna Bancerowska, rzecznik prasowy Agros Novej.

Z kolei nowi właściciele Kotlina, na mocy licencji udzielonej przez Agros Novą, mogą wytwarzać produkty sygnowane logo Kotlina (starym logo), ale w kategoriach innych niż przetwory pomidorowe. Wszystkie nowe produkty Agros Novej pod marką Kotlin powstaną w zakładzie we Włocławku.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.