Królewskie króluje na Mazowszu

Grupa Żywiec opublikowała wyniki finansowe za 2010 r.

W 2010 r. zysk netto Grupy Żywiec wyniósł 399 mln zł wobec 370 mln zł wypracowanych rok wcześniej. Grupa sprzedała łącznie 11,9 mln hl alkoholu, wliczając w to wszystkie produkty w portfelu, w tym m.in. wina.

Grupa Żywiec informuje, że ze 100 swoich aktywnych na rynku marek dystrybuuje 13, począwszy od Żywca i Warki, przez dwusłodowego Stronga, pszenicznego Paulanera, Desperadosa, Tatrę aż po piwa regionalne, jak Specjal, Leżajsk, Brackie czy Królewskie. Te ostatnie w Warszawie i na Mazowszu "sprzedają się lepiej niż intensywnie reklamowane piwa konkurencji".

W 2011 r. firma spodziewa się stagnacji na rynku piwa z naciskiem na wyższe koszty produkcji oraz wzrostu przychodów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.