Udana kampania Cukru Królewskiego

Zainteresowanie akcją promocyjną Südzucker Polska było większe niż producent oczekiwał.

Südzucker Polska zakończył właśnie 3-miesięczną promocję konsumencką. Do uczestnictwa wystarczyło zakupić jedno opakowanie cukru białego i wysłać w odpowiednim momencie swoje zgłoszenie. Spośród dziesiątków tysięcy zgłoszeń producent nagrodził 1 tys. osób sprzętem kuchennym i książkami kulinarnymi, a zwycięzca drugiego etapu wybierze się w podróż po Toskanii.

– Była to jedyna tego typu promocja organizowana przez producenta cukru w Polsce. Zainteresowanie nią przekroczyło nasze oczekiwania – podkreśla Teresa Mroczek-Krupa, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Südzucker Polska.

Südzucker nie wyklucza powtórzenia promocji, ale konkretów nie zdradza.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.