Fisiel w TV, prasie i internecie

Ponownie ruszyła kampania reklamowa Fisielowego kubka Delecty.

„Taki kisiel, to jest Fisiel!” – pod tym hasłem do końca marca br. potrwa kampania reklamowa kisieli bez gotowania dla dzieci Fisielowy kubek Delecta.

Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, prasie i internecie. Komunikacja kampanii została podporządkowana specyfice dwóch grup odbiorców: dzieci (bezpośrednich użytkowników produktu) oraz ich mam.

Przekaz skierowany do dzieci koncentruje się na zabawie i bohaterze marki - króliku Fisielu. W telewizji zaplanowano sponsoring wieczorynek w TVP1, bajek w Polsacie, Cartoon Network i Puls. W internecie przygotowano konkurs na stronie internetowej wspierany kampanią spotową w Disney Channel i Disney XD.

Kampanię prasową skierowaną do mam zaplanowano w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej - "Tina", "Przyjaciółka" i "Pani Domu".

Podobną akcję promocyjną Rieber Foods Polska, właściciel marki Delecta, przeprowadził też w październiku i listopadzie 2010 r.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.