Fackelmann rośnie głównie w Azji

Producent akcesoriów kuchennych Fackelmann zwiększył w 2010 r. obroty o 7 proc.

Polski biznes grupy wzrósł o 4 proc. To niezły wynik, choć wyższą dynamikę odnotowały oddziały we Włoszech, Francji i Niemczech. We wszystkich 24 oddziałach i miejscach produkcji Fackelmanna na świecie obroty wyniosły 289 mln euro.

Prawdziwą kopalnią złota okazał się jednak dla grupy region Azji i Pacyfiku. W Indonezji, Tajlandii, na Tajwanie i w Singapurze sprzedaż wzrosła o 29 proc. Rekordową dynamikę wzrostu odnotowano w Chinach – o 32 proc.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.