Makro tworzy sieć franczyzową

Projekt pod szyldem Odido jest na razie w fazie pilotażu.

 

Oficjalna inauguracja sieci zaplanowana jest na początek kwietnia. Przed tą datą przedstawiciele Makro postanowili nabrać wody w usta.

Na razie wiadomo, że od około trzech tygodni działa 9 sklepów Odido: w Krakowie, Strzelinie, Świętochłowicach, Wrocławiu, Mazańcowie, Halinowie, Jastrzębiu Zdroju, Rudzicy i Włosaniu.

Organizator sieci kusi franczyzobiorców doradztwem konsultantów Makro, swobodą zakupową i dostępem do specjalnych rabatów w halach Makro (także na asortyment marki własnej Fine Food). Sklepy otrzymają również wsparcie marketingowe – materiały promocyjne oraz comiesięczną gazetkę wraz z dystrybucją do klientów. Na razie warunki te wskazują na tzw. miękką franczyzę, a samo Makro na stronie internetowej określa Odido siecią "zrzeszającą niezależnych właścicieli sklepów".

Co istotne, Odido gwarantuje brak opłat wstępnych i marketingowych, także w późniejszym okresie działania.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.