Leclerc drive

Leclerc chce wprowadzić koncept drive we wszystkich swoich francuskich hipermarketach.

 

Planet Retail donosi, że do 2015 r. we wszystkich hipermarketach pod szyldem Leclerc ma być możliwe zamówienie zakupów online i późniejsze odebranie ich z magazynu w pobliżu sklepu. Grupa upoważniła partnerów prowadzących sklepy do otwarcia przy każdym sklepie dwóch drive-magazynów, jednego przylegającego do sklepu i drugiego w pobliżu, wolno stojącego. Pomysł testowany był od 2009 r. Obecnie dział już 65 takich magazynów, których przychody osiągnęły poziom prawie 180 mln euro. Detalista spodziewa się, że w 2011 r. uda się zwiększyć ich liczbę do 150, a obroty do 410 mln euro. W 2015 chce mieć 400 drive-magazynów, które będą osiągać przychody przekraczające 1 mld euro.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.