Vegeta W Smak niekonwencjonalnie

Podravka buduje dystrybucję swoich przypraw i świadomość nowej marki.

– W kategorii przypraw specjalnych szykujemy wiele niespodzianek. Pojawią się nowe produkty i niekonwencjonalne działania promocyjne – zapowiada Anna Wierzchowska, brand manager Podravka Polska, choć nie zdradza szczegółów.

Chodzi o dwie nowe linie Podravki – Vegeta W Smak Klasycznie i Vegeta W Smak Natur, które w sprzedaży są od maja 2010 r. Chorwacka firma nadal pracuje nad budową ich dystrybucji, i to zarówno w handlu nowoczesnym, jak i tradycyjnym.

– Biorąc pod uwagę ogromną liczbę sklepów na polskim rynku, jest to proces, który musi trwać – przyznaje Anna Wierzchowska. Podobnie jest z produktem Vegeta Natur, który jako nowość w kategorii przypraw uniwersalnych pojawił się na rynku w końcu 2009 r., ale w dużych sieciach można go znaleźć dopiero od ubiegłego roku.

– Krajowy rynek przypraw jest coraz bardziej konkurencyjny, ale klasyczna Vegeta jest wyjątkowo mocno zakorzeniona w Polsce i właśnie na tej bazie budujemy świadomość wszystkich nowych produktów Vegety – mówi Anna Wierzchowska.

Dodaje, że konsumenci szukają produktów naturalnych i zdrowych, a nowe przyprawy są odpowiedzią na te potrzeby.

Vegeta to marka premium, ale – jak zapewnia Anna Wierzchowska – w segmencie przypraw specjalnych nie odbiega cenowo od konkurentów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.