Lifting Henkla

Koncern wprowadza na całym świecie nowy wizerunek graficzny oraz hasło przewodnie.

Wdrożenie nowego wizerunku graficznego i hasła "Henkel - Excellence is our passion" rozpoczęło się w lutym br.

- Nowe hasło odzwierciedla wszystko to, co charakteryzuje naszą firmę, marki oraz ludzi pracujących w Henklu. W połączeniu z nowym systemem identyfikacji wizualnej przyczyni się do dalszego wzmocnienia wizerunku marki na całym świecie - podsumowuje Kasper Rorsted, prezes zarządu Henkla.

Owal w kolorze firmowej czerwieni po raz pierwszy pojawił się na opakowaniu produktu marki Henkel w 1907 r., a nazwa Henkel została w nim umieszczona w 1920 r. Po raz ostatni logo i wizerunek graficzny firmy modyfikowany był w 2002 r.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.