Ruszyła kampania reklamowa McCaina

McCain chce, żeby konsumentki wiedziały, jakiego oleju używa do produkcji frytek.

W prasie kobiecej McCain prowadzi kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie 100-proc. oleju słonecznikowego, który od jesieni ub.r. stosuje do produkcji frytek i innych ziemniaczanych produktów pod marką McCain. Zmiana oleju na słonecznikowy poparta jest także wymianą opakowań produktów detalicznych McCain – do logotypu dodano ikonę z ziemniakami i słonecznikiem, komunikującą walory produktów.

Firma przypomina też o swojej nowej linii Word Selection, w skład której wchodzą frytki przyprawione w dwóch wariantach smakowych: Oriental Style i Indian Style.

– Kategoria frytek mrożonych jest mało otwarta na nowości. Nasza linia Fri'Style spotkała się jednak z tak dużym zainteresowaniem konsumentów, że już pojawiła się w sprzedaży kolejna limitowana seria produktów – mówiła nam niedawno Katarzyna Woźniak, product manager McCain Polska. Produkty będą dostępne w sprzedaży przez rok.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.