Hygienika stawia na Linell

Marka Linell ma być alternatywą dla produktów Belli i Always.

- W tym roku pod marką Linell w sprzedaży pojawią się płyn do higieny intymnej oraz nowe warianty podpasek i wkładek. W linii produktów Classic i Ultra wprowadzone też zostaną tzw. dwupaki oraz opakowania ekonomiczne, w których za niższą cenę klientki otrzymają więcej wkładek lub podpasek - zapowiada Maciej Czapiewski, dyrektor zarządzający w firmie Hygienika.

Nad odświeżeniem marki Linell producent pracuje od ubiegłego roku, kiedy to wzbogacił jej portfolio o tampony i odświeżył opakowania wszystkich produktów. – Efektem tych zmian są nowoczesne, przyjemne kolorystycznie i estetyczne opakowania, które mają wyróżniać markę na półce – mówi Maciej Czapiewski.

- Linell stanowi idealną alternatywę dla takich brandów, jak Always czy Bella. Marka Linell jakościowo jest do nich zbliżona, ale cenowo o wiele bardziej atrakcyjna – dodaje Maciej Czapiewski.

W tym roku Hygienika zamierza poszerzyć dystrybucję marki oraz intensywnie budować świadomość nowej Linell. - Planujemy współpracę z branżowymi czasopismami, udostępnienie próbek naszych produktów, dołączanie gratisów, przeprowadzanie akcji promocyjnych typu „kupuj i wygrywaj”, jak również standardowe działania wizerunkowe wykorzystujące nowoczesne media – informuje Maciej Czapiewski.

Przez ostanie lata oferta marki Linell ograniczała się wyłącznie do podpasek i wkładek, które dostępne były przede wszystkim w dużych sieciach handlowych. Obecnie produkty Linell trafiają też do niezależnych drogerii, a od połowy lutego będą w sprzedaży internetowej.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.