Colgate-Palmolive szykuje ofensywę reklamową

Rok 2010 nie był dla producenta najlepszy, zwłaszcza w Europie i Ameryce Łacińskiej. Teraz zamierza odzyskać punkty poprzez kampanie reklamowe.

– Chcemy w tym roku wzmocnić wizerunek wielu naszych produktów – powiedział szef koncernu Ian Cook. W 2010 roku przychody Colgate-Palmolive spadły o prawie 3 proc., do 4 mld dolarów. Zysk zmniejszył się o 1 proc., do 624 mln dolarów. Według danych firmy należy do niej wciąż 44 proc. rynku pasty do zębów i 32 proc. rynku szczoteczek do zębów. Firma ucierpiała z powodu różnic kursów walutowych i silnej konkurencji. Jednak jak podaje jej szef, ponad połowa obrotu powstaje w krajach, których gospodarki rozwijają się w szybkim tempie, głównie w Azji.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.