Saturn otworzy sklep internetowy pod koniec roku

Nowy szef Media-Saturn zapowiedział start długo wyczekiwanego w Niemczech sklepu internetowego na koniec tego roku.

Należący w większości do grupy Metro operator sieci sklepów z elektroniką zamierza postawić na strategię wielokanałowości, polegającą na tym, że ceny produktów uzależnione będą od tego, czy produkt zostanie dostarczony klientowi do domu, czy też sam go odbierze w najbliższym sklepie. W pierwszym przypadku ceny będą ujednolicone dla całych Niemiec, w drugim – lokalnie zróżnicowane. Horst Norberg, nowy szef Media-Saturn Holding, powiedział niemieckiemu "Financial Times", że sklep uruchomiony zostanie pod koniec 2011 roku z okazji 50-lecia działalności. Od kwietnia 2010 r. koncern testuje system na mniej istotnych z jego punktu widzenia rynkach – austriackim i holenderskim.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.