Hula Krasula w Lacpolu

W 2011 r. obroty Grupy Lacpol mają przekroczyć 1 mld zł.

– W 2010 r. przychody Grupy wyniosły grubo ponad 900 mln zł, ale do miliarda jeszcze nam trochę zabrakło – przyznaje Kazimierz Łoś, prezes Grupy Lacpol. Ma nadzieję, że w 2011 r., m.in. dzięki kontynuacji dobrej koniunktury na rynku mleka i jego przetworów w Polsce, Grupie uda się wypracować sprzedaż w wysokości co najmniej 1 mld zł.

Szef Grupy, w skład której wchodzi 9 zakładów produkcyjnych i usługowych, duże nadzieje pokłada w obecnej na rynku od drugiej połowy 2010 r. marce Hula Krasula.

– To nie tylko mleko, ale również m.in. napoje mleczne i jogurty, a niebawem również twarogi. Sprzedaż marki, mimo braku dużych nakładów reklamowych, jest nawet wyższa od naszych oczekiwań. Pytają o nią i hurtownicy, i sieci – wyjaśnia Kazimierz Łoś i dodaje, że to dopiero etap budowania jej dystrybucji.

Do czasu pojawienia się marki Hula Krasula Grupa Lacpol nie miała wyróżniającego się reprezentanta w kategorii mleka UHT. Produkty pod marką Hula Krasula powstają w zakładzie przetwórstwa mleka Mlecz w Wolsztynie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.