Powrót Twarożka

Hochland zapowiada duże wsparcie marketingowe ponownemu wejściu produktu.

Wprowadzenie w październiku ub.r. Twarożka z grubo krojonymi warzywami Hochland nie może zaliczyć do udanych. Problemy z produktem pojawiły się w dystrybucji w kanale tradycyjnym (do kanału nowoczesnego został wprowadzony później).

Nowość była nieodporna na temperatury w długim łańcuchu dystrybucyjnym. Objawiało się to tzw. podniesioną platynką, czyli puchnięciem opakowania. – Znaleziono przyczynę, wprowadzono zmiany, a firma zaakceptowała wszystkie reklamacje klientów – zapewnia Jacek Wyrzykiewicz, PR & trade marketing manager Hochland Polska.

Producent wraca teraz z Twarożkiem na rynek i wprowadza go do dystrybucji. Produkt w 150-g opakowaniu dostępny jest w czterech wariantach smakowych. – Zaplanowano w tym roku duże wsparcie reklamowe w telewizji, prasie, internecie, które zapewni wysoką rotację produktu – przekonuje Jacek Wyrzykiewicz.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.