100 mln zł Mlekovity

Tyle kosztowały wicelidera rynku mleczarskiego inwestycje w 2010 r. O 16 mln zł więcej niż rok wcześniej.

Do najważniejszych przedsięwzięć należało m.in. otwarcie nowej fabryki konfekcjonowania sera w Wysokiem Mazowieckiem oraz centrum dystrybucyjnego w Brzesku. Firma kontynuowała również rozwój sklepów firmowych i franczyzowych pod szyldem Mlekovita – obecnie działa ich 49. Dzięki inwestycjom udało się wprowadzić na rynek ponad 30 nowych produktów, w tym m.in. serki i jogurty pitne pod marką Mlekovita Menu B (bez tłuszczu, ale o dużej zawartości białka).

Mlekovita szacuje, że 2010 r. zamknęła przychodami w wysokości 2,4 mld zł. To o ponad 30 proc. więcej niż w ub.r. – Pomogła nam koniunktura na światowych rynkach oraz, pomimo niestabilnych kursów walut, słaba złotówka, dzięki czemu mogliśmy uzyskiwać lepsze ceny za nasze produkty – ocenia Dariusz Sapiński, prezes GK Mlekovita.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.